2020-03-23 11:30Bloggpost

Referensrum Regula – 1 av 150 badrum

Referensrumsbilder RegulaReferensrumsbilder Regula

Vi vet alla att det blåser en Corona-storm över världen i detta nu och för en oviss tid framöver.
I stormen prövas vi alla men även denna storm kommer så småningom att bedarra och då ska vi stå där, tillsammans, med nya perspektiv och nya mål.
Under tiden jobbar vi oförtrutet på för att bidra med det vi kan allra bäst, industriell produktion av badrumsmoduler.

Veckans första referensbadrum från Part Construction ingår i en order på totalt 158 badrumsmoduler som PART ska producera och leverera till byggprojektet Regula, Sverige.

Beställare: Allbygg i Höganäs AB
Leveransperiod: Juni till september 2020