2020-10-13 07:05Nyheter

PartGroup – fortsatt trygga leverantörer

PartGroup – fortsatt trygga leverantörerPartGroup – fortsatt trygga leverantörer

Trots obekanta tider runt om i världen står vi som företagsgrupp ändå tryggt förankrade med vår produktion i Kalix. Naturligtvis kan ingen förutse framtiden och mycket kan hända, men vi har en bra produktion och en mycket lovande orderingång och vill lova att vi kommer att kunna fortsätta leverera våra produkter som alltid.

Våra produkter och industriella byggmetoder ligger rätt i tiden. Industriellt byggande är tryggt, ekonomiskt, kvalitativt och snabbt. Det blir fler och fler kunder medvetna om.

Vi äger våra egna processer och tillverkar själva våra produkter. Därför kan vi också erbjuda projektanpassade byggmoduler – med norrländsk stolthet ”Made in Kalix”.

Vid eventuella frågor ber vi er kontakta vår Marknadsdirektör Anders Byström.

PartGroupPart Construction AB | PreBad AB | Space Interior Sverige AB
Isolamin Sweden AB | PCS Modulsystem | Altor Industrie