2020-03-20 12:34Nyheter

Trygga leverantörer i tuffa tider

Långsiktig produktionsplanering ger trygga leveranser

Vi lever alla just nu i en tid där världen känns en lite osäker och otrygg. Vi kan inte längre lika enkelt och säkert fatta beslut, göra vägval, som tidigare. Marken gungar och världen roterar runt en ny axel som vi ännu inte lärt känna.

Mitt i denna obekanta tid känner vi som företagsgrupp ändå att vi står tryggt och fast förankrade. Vi vill lova att vi på ett långsiktigt och tryggt sätt kommer att kunna fortsätta leverera våra produkter. Vi inser att det kan komma lite grus i maskineriet och att det därmed är möjligt att vi får anpassa våra produkter en del. Men i slutändan kommer vi att leverera det vi har lovat.

Att vi kan stå här och säga detta beror på att vi för våra produkters grundutförande har ett uppsäkrat lager för en ganska lång tid framöver. Samtidigt så äger vi också våra egna processer då vi själva tillverkar våra produkter "från ax till limpa".

Avslutningsvis vill vi också säga att våra tankar går till de som på ett personligt plan drabbas hårt av detta virus. Vi hoppas på att vi alla, med gemensamma krafter, värnar och hjälper våra medmänniskor.
Tillsammans går vi starka genom stormen och som de säger ”This too shall pass”.

Vid eventuella frågor ber vi er kontakta vår Marknadsdirektör Anders Byström.

PartGroupPart Construction AB | PreBad AB | Space Interior Sverige AB
Isolamin Sweden AB | PCS Modulsystem | Altor Industrie