2020-11-23 08:03Pressmeddelande

Avtal med 2A Entreprenad

Part elbow bump_1200x675Nytt samarbetsavtal som innefattar leverans av 1350– 3000 badrum.

Vi är stolta och glada över att ha skrivit ett samarbetsavtal med 2A Entreprenad. Ett avtal som sträcker sig över fem år och innefattar att Part får förtroendet att leverera 1350 3000 badrum.

– 2A Entreprenad och Part har ett samarbete som går många år bakåt i tiden och har ett delat synsätt kring hög prefabriceringsgrad och industriellt byggande. Att vi nu ingår ett samarbetsavtal har varit ett naturligt nästa steg och en del i att säkerställa de stora volymer med bostäder som vi kommer producera de närmaste åren, säger Thomas Carlsson, Vd på 2A Entreprenad.

– Ett modernt byggbolag som 2A Entreprenad passar Part perfekt. Vi har levererat badrumsmoduler till deras projekt tidigare och detta långsiktiga avtal bekräftar att 2A ser detta som nutidens byggande. Vi för även diskussioner om liknande avtal för Space, vår egen köksfabrik, säger Anders Byström, Marknadsdirektör på PartGroup.

Det första projektet, Skogshusen i Nacka, pågår redan och provrum planeras stå klart under vecka 49. Sju kommande projekt i Stockholmsområdet planeras, inklusive Telefonplan och Södra Häggvik i Sollentuna.

Våra produkter och industriella byggmetoder ligger rätt i tiden. Industriellt byggande är tryggt, ekonomiskt, kvalitativt och snabbt.

Vid eventuella frågor ber vi er kontakta vår Marknadsdirektör Anders Byström.

PartGroupPart Construction AB | PreBad AB | Space Interior Sverige AB
Isolamin Sweden AB | PCS Modulsystem | Altor Industrie